PEMBELA: CINA MEMANG BANGSA PENDATANG itu fakta

CINA memang adalah bangsa pendatang dan mereka sememangnya menumpang di Tanah Melayu sememangnya sebuah fakta yang betul dan tiada cacat celanya.

Buktinya jika ditanya kepada generasi tua melayu mereka akan mengatakan CINA ni dulu datang naik tongkang dan mendarat kat Tanah Malayu untuk mengambil air. Adakah ini bukan fakta? Jika ditanya pada CINA-CINA generasi pekerja lombong mereka juga akan mengakui mereka datang dari Mainland! Adakah itu bermakna mereka ini bukan pendatang dari CINA dan menumpang Tanah Melayu untuk mencari rezeki?

Mengapa kata-kata ahli UMNO bukit Bendera itu dilabel sebagai perkauman? Apa yang dikatakan dia adalah 100% benar dan tidak berbaur perkauman sebaliknya bercakap tentang fakta.

Tapi apabila kita bercakap tentang fakta mengenai CINA ni bangsa pendatang kita dilabel racis dan mahu dihukum under akta hasutan tetapi apabila mereka ni bangsa pendatang bercakap mempersoalkan hak istimewa org melayu tidak digelar racis pula? Kita lihat disini kita org melayu bercakap tentang fakta sesungguhnya memang terbukti mereka ini bangsa pendatang dan menumpang mendapat kerakyatan di Tanah Melayu dan mengapa hendak mendakwa ahli UMNO tersebut dibawah akta hasutan? Saya tidak bersetuju dengan tindakan ini dan ingin menyelar kepimpinan tinggi UMNO yang pengecut dengan bangsa CINA ini. Ini sudah terbukti maruah melayu semakin hilang di bawah kepimpinan Pak Lah.

Dimana suara2 ahli parlimen melayu? Mengapa tidak memback up ahli bukit bendera tersebut? Kita bercakap tentang fakta dan digelar racis serta diugut? Penakut sangat kah kita ini?

Generasi muda melayu perlu melihat situasi sekarang ini bahawasanya pemimpin tua UMNO memang tidak boleh dipakai mereka ini hanya mahukan wang dan pangkat..ayuh kita yang muda ini pulihkan UMNO jadikan UMNO sebuah parti yang betul2 perjuangkan hak melayu dan agama islam...

Saya berasa semakin malu dan tercabar kerana melayu asyik diuji kesabaran mereka kemudian diugut dikenekan undang2..ditakut-takutkan oleh bangsa pendatang ini..diperbodoh-bodohkan oleh bangsa pendatang ini! Pemimpin melayu kita memang seorang yang lemah!

Tiada pemimpin dunia ini yang lemah! Tidak mustahil akan berlaku huru hara jika pemimpin utama lemah!

Saya mahu semua forumner disini keluarkan fakta yang menyatakan apa yang saya nyatakan di atas adalah tidak benar dan satu pembohongan. Jika ia benar nyatakan pendirian anda...